Thursday, November 18

Atelierul, nr. 6

a

Atelierul în Expirat
Duminică, 28 noiembrie vă aşteptăm de la ora 16:00 în Expirat (Brezoianu, nr.4) să lansăm împreună Atelierul numărul 6 -  Handmade boys.
Ne-am gândit că pe băieţi nimeni nu îi ia în seamă mai ales în această lume a domniţelor şi doamnelor artizani. Noi i-am observat la târguri de handmade veniţi de bună voie şi [ne]siliţi de prietenele lor, le-am notat comentariilor, le-am analizat atitudinea şi am ajuns la următoarea concluzie: Atelierul likes boys! Iar pentru asta trebuie să le dedicăm un număr al revistei, deoarece produsele handmade sunt create special şi pentru ei. 
Pentru lansare am pregătit:
-          o zi de jocuri de foosball şi tetris,
-          ateliere de origami si poezie dadaistă ţinute de Andrei Duran şi
-          muzică cu E-Statik şi Blonda
-          plus un concert Redox, care au pregătit coveruri după melodii cu notorietate şi creaţii proprii în variantă acustică
La Chatterie, Alin Teglaş (Devlas Accessories),  Trimbulind Zanzibar, My Vintage Look vor fi deasemenea prezenţi la eveniment şi vor veni cu produsele lor. 
Intrarea liberă!
www.revista-atelierul.ro

No comments: