Tuesday, December 14

primul meu tutu & primul meu tutorial in revista "Atelierul"

TUTUorial

Maria are 3 ani. Peste câteva zile, va avea la gradiniţă prima ei serbare şi, deci, primul rol – acela al unui fulg de nea. Şi dacă are un rol, în mod sigur îi trebuie şi un costumaş.

Eu m-am gândit că ar fi un fulg adorabil, îmbrăcată într-un tutu alb. Ca să nu mai spun că investiţia este minimă, iar timpul alocat de asemenea.

Haideţi, aşadar, să vedem cum i-am facut Mariei drăgălaşul tutu.

Materiale - pentru o fetiţă de 3 anişori, cu înălţimea de aproximativ 1 metru (foto 0):

-          Tulle alb – 5m
-          Panglică argintie – 1.5m
-          Foarfecă
-          Centimetru de croitorie sau o riglă

 1. Se rulează materialul şi se taie capetele pentru a uniformiza sulul.
 2. Se măsoară şi se taie bucăţi cu lăţimea de 8 – 10 cm, apoi se desfac micile suluri şi veţi obţine multe fâşii, pe care apoi trebuie să le tăiaţi de câte ori este nevoie pentru a ajunge la o lungime de 60 – 70 cm. 
 3. Se măsoară panglica şi se fac 2 noduri la o distanţă egală cu talia fetiţei.

 4. Îndoim fâşiile pe jumătate (sau “la nimereală”, pentru un efect mai “ciufulit”) şi începem să le înnodăm pe panglică (foto 7, 8, 9, 10), până nu mai rămâne neacoperit nici măcar un centimetru J
      
    5. Se ajustează capetele panglicii (foto 11).
    Şi gataaaaaaaa, avem un tutu de toată frumuseţea. N-a fost atât de greu, nu? J
Acum, singura grijă este ca Maria sa înveţe poezioara pentru Moşu’.
Sărbători fericite!

2 comments:

Unknown said...

chiar pare foarte usor! trebuie neaparat sa incerc si eu... am niste nepotele balerine, care tare s-ar bucura de un tutu nou si... roz :)) so, thanks for the tip!

alexandra gatin said...

cu mare placere, simo :)
astept si poze cu micile balerine si tutu-urile lor roz :)
spor!