Friday, February 18

Vintage Session @ Goblin - sambata 12:00 - 19:00


Vintage Session @ Goblin

Targ de haine si accesorii, vintage, handmade, designer...

SCRISOARE DE LA O FASHIONISTA CELEBRA (care ne-a rugat sa ii pastram anonimatul):
...

“Sambata, pe 19 februarie, ma duc la Goblin, in Centrul Vechi. Am intalnire cu cei mai tari colectionari de piese vintage, dar si cu tineri designeri si creatiile lor unicat. Ma asteapta cateva ore de shopping de calitate. Nu voi rata nimic! Imi trebuie neaparat o geanta din aceea mare, in care incap de toate; plus o rochie tare, pentru ca seara raman la party. Vintage Session se continua cu un After Party, tot @ Goblin, tot in stil retro si plin de mister. Iti amintesti de Agatha Christie? Dar de Inspectorul Columbo? Mie imi placeau la nebunie! Avem ocazia sa ne aducem aminte de ei la "Crima pe Smardan 30", incepand cu ora 21:00. Un party interactiv, un party "de dezlaegare" :D! PONT: Stiu ca cine vine la Vintage Session are parte de surprize, seara la petrecere! Hai, ramai si tu?
Eu m-am decis sa imi chem si prietenele la Vintage Session@Goblin, ca sa ne dam cu parerea despre despre ce se poarta in primavara aceasta si sa ne facem poze in coltul divelor! Promit sa postez totul pe facebook. Daca vii si tu la targ, vezi cu ce te imbraci...Fashion bloggerii vor fi cu ochii pe noi!
Ah, si sa-ti mai spun...Targului acestuia, se pare ca nu ii lipseste nimic! Se va organiza chiar si o tombola ;). Am sa completez samabata un talon cu datele mele si o sa ma inscriu automat la extragerea Vintage Session@ Goblin! Poate castig chiar eu setul de bijuterii hand-made oferit de un tanar designer. Ne vedem acolo pe la 12:00, da?

Cu stil,

G.G”

CONCURS:

Posteaza pe wall-ul paginii de Facebook Goblin o fotografie cu piesa vintage de rezistenta a garderobei tale! Fotografia care strange cele mai multe like-uri pana pe 17 februarie, ii aduce participantei un premiu in valoare de 250 RON, pentru cumparaturi de la targul Vintage Session@ Goblin!

DETALII EVENIMENT:

Unde: Club Goblin, Str. Smardan, nr 30 (Centrul Istoric)

Cine: peste 30 de expozanti cu produse vintage, handmade si tineri designeri

Cand: sambata, 19 februarie, 12:00 – 19:00

Dress code: crazy vintage

Parteneri media: kudika, envy, metropotam, 121.ro, port.ro, sofresh, styleandthecity, stilfeminin.ro , hipmag, tonight, feminis.ro, the plot, feeder.ro, iConcert, nights.ro, alternativ, studentie.ro, 24 fun, iLUX.ro, best event

Organizator:
www.haine-vintage.ro

No comments: